Hlavní vedoucí služeb

Jsme Pečovatelské centrum Praha 7, komunitní příspěvková organizace, a již dlouhá léta pomáháme seniorům, zdravotně postiženým, vážně nemocným i těm, kteří o ně pečují. V tuto chvíli provozujeme pečovatelskou službu, pobytovou odlehčovací službu, denní stacionář a poradnu.

Název organizace

Pečovatelské centrum Praha 7

Adresa organizace

Heřmanova 1415/1, Praha – Holešovice

Web

Název pracovní pozice

Hlavní vedoucí služeb

Pracovní náplň

Hledáme nového kolegu, který se stane partnerem našich vedoucích a garantem kvality námi poskytovaných služeb.
 
Od nového kolegy či kolegyně očekáváme:

  1. Přijetí vize, hodnotového a etického nastavení organizace. Stavíme na respektu a podpoře důstojnosti klientů i zaměstnanců a podporujeme hledání individuálních řešení pro klienty i jejich pečující okolí.
  2. Navázání dobrých vztahů s přímými podřízenými, tj. jednotlivými vedoucími našich služeb, jejich intenzivní podporu, vedení a profesní rozvoj.
  3. Plánování a organizaci jednotlivých služeb jako propojeného celku, který je pro klienty i jejich pečující jasný a přehledný, bez vzájemných rozporů a s co nejnižším rizikem chyb.
  4. Vytvoření a revizi metodických materiálů, zavádění standardů kvality, hodnocení kvality péče, to vše v souladu s platnou legislativou.

Výše úvazku

1,0

Typ pracovní smlouvy

  • HPP

Specifikace požadavku

Rádi mezi sebou přivítáme zkušeného profíka, který vyniká v týmové spolupráci a v multitaskingu. Člověka, který je otevřený novým trendům a který dokáže dobře kombinovat strategické myšlení s každodenní operativou a řešením nečekaných krizí.
 
Oceníme:

  • Profesně i lidsky vyzrálou osobnost schopnou vést dialog, přijímat zpětnou vazbu, nést odpovědnost a také fungovat v rámci nejužšího vedení jako jeden tým
  • Odbornost podloženou min. 5letou praxí v sociálních službách, znalostí legislativy, metodik a standardů sociálních služeb, stejně jako aktuálních trendů, např. v přístupu k péči
  • Manažerskou zralost předpokládající min. 3letou praxi ve vedení týmu, ideálně vedoucích pracovníků, ale není podmínkou
  • Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
  • Dobré koncepční myšlení a schopnost o věcech přemýšlet v širších souvislostech a chápat, jak jednotlivé části ovlivňují celek
  • Rozvinuté organizační dovednosti, konkrétně schopnost stanovit cíle a priority a také jich dosáhnout, dokázat plánovat, koordinovat a sledovat úkoly i v dlouhodobém horizontu
  • Zaměření na férovost, transparentnost a důstojné zacházení
  • Schopnost získat si přirozený respekt a autoritu bez očekávání formální „poslušnosti“
  • Schopnost rozhodovat se správně a relativně rychle i ve vypjatých situacích
  • Ochotu a schopnost řešit krizové situace a konflikty, zachovávat si klidnou hlavu a vstřícné jednání
  • Chuť přinášet změny v kombinaci s velkou mírou trpělivosti
  • Ochotu a schopnost pracovat s moderními technologiemi

Benefity

  • Zázemí a stabilita příspěvkové organizace s přátelskou atmosférou, která je otevřená novým trendům a nápadům
  • Pozice s vysokou mírou autonomie a příležitost aktivně se podílet na rozvoji důležitých služeb
  • Zkušený, motivovaný a vstřícný tým, vždy připravený si vzájemně pomoci
  • Pracovní režim 40 hod./týdně (po–pá), s možností částečné práce z domova
  • Služební notebook a telefon
  • Velká podpora v dalším rozvoji, odborné vzdělávání a supervize
  • 5 týdnů dovolené a 4 dny zdravotního volna
  • Stravenkový paušál, příspěvky na penzi/kulturu/sport/dětskou rekreaci aj.
  • Inspirativní prostředí a komunitu Prahy 7

Zaujala Vás naše nabídka?