Hlavní vedoucí služeb
Jsme Pečovatelské centrum Praha 7, komunitní příspěvková organizace, a již dlouhá léta pomáháme seniorům, zdravotně postiženým, vážně nemocným i těm, kteří o ně pečují. V tuto chvíli provozujeme pečovatelskou službu, pobytovou odlehčovací službu, denní stacionář a poradnu.
Název organizace
Pečovatelské centrum Praha 7
Adresa organizace
Heřmanova 1415/1, Praha – Holešovice
Název pracovní pozice
Hlavní vedoucí služeb
Pracovní náplň
Hledáme nového kolegu, který se stane partnerem našich vedoucích a garantem kvality námi poskytovaných služeb.
Od nového kolegy či kolegyně očekáváme:
- Přijetí vize, hodnotového a etického nastavení organizace. Stavíme na respektu a podpoře důstojnosti klientů i zaměstnanců a podporujeme hledání individuálních řešení pro klienty i jejich pečující okolí.
- Navázání dobrých vztahů s přímými podřízenými, tj. jednotlivými vedoucími našich služeb, jejich intenzivní podporu, vedení a profesní rozvoj.
- Plánování a organizaci jednotlivých služeb jako propojeného celku, který je pro klienty i jejich pečující jasný a přehledný, bez vzájemných rozporů a s co nejnižším rizikem chyb.
- Vytvoření a revizi metodických materiálů, zavádění standardů kvality, hodnocení kvality péče, to vše v souladu s platnou legislativou.
Výše úvazku
1,0
Typ pracovní smlouvy
- HPP
Specifikace požadavku
Rádi mezi sebou přivítáme zkušeného profíka, který vyniká v týmové spolupráci a v multitaskingu. Člověka, který je otevřený novým trendům a který dokáže dobře kombinovat strategické myšlení s každodenní operativou a řešením nečekaných krizí.
Oceníme:
- Profesně i lidsky vyzrálou osobnost schopnou vést dialog, přijímat zpětnou vazbu, nést odpovědnost a také fungovat v rámci nejužšího vedení jako jeden tým
- Odbornost podloženou min. 5letou praxí v sociálních službách, znalostí legislativy, metodik a standardů sociálních služeb, stejně jako aktuálních trendů, např. v přístupu k péči
- Manažerskou zralost předpokládající min. 3letou praxi ve vedení týmu, ideálně vedoucích pracovníků, ale není podmínkou
- Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb.
- Dobré koncepční myšlení a schopnost o věcech přemýšlet v širších souvislostech a chápat, jak jednotlivé části ovlivňují celek
- Rozvinuté organizační dovednosti, konkrétně schopnost stanovit cíle a priority a také jich dosáhnout, dokázat plánovat, koordinovat a sledovat úkoly i v dlouhodobém horizontu
- Zaměření na férovost, transparentnost a důstojné zacházení
- Schopnost získat si přirozený respekt a autoritu bez očekávání formální „poslušnosti“
- Schopnost rozhodovat se správně a relativně rychle i ve vypjatých situacích
- Ochotu a schopnost řešit krizové situace a konflikty, zachovávat si klidnou hlavu a vstřícné jednání
- Chuť přinášet změny v kombinaci s velkou mírou trpělivosti
- Ochotu a schopnost pracovat s moderními technologiemi
Benefity
- Zázemí a stabilita příspěvkové organizace s přátelskou atmosférou, která je otevřená novým trendům a nápadům
- Pozice s vysokou mírou autonomie a příležitost aktivně se podílet na rozvoji důležitých služeb
- Zkušený, motivovaný a vstřícný tým, vždy připravený si vzájemně pomoci
- Pracovní režim 40 hod./týdně (po–pá), s možností částečné práce z domova
- Služební notebook a telefon
- Velká podpora v dalším rozvoji, odborné vzdělávání a supervize
- 5 týdnů dovolené a 4 dny zdravotního volna
- Stravenkový paušál, příspěvky na penzi/kulturu/sport/dětskou rekreaci aj.
- Inspirativní prostředí a komunitu Prahy 7