Efektivní a profesionální komunikace a PR aktivity APSS ČR: březen 2024
Březen 2024V rámci kurzu Jak na média a krizovou komunikaci v sociálních službách se zástupci APSS ČR učili, jak účinně bránit pověst organizace v případě nenadálé události, co je krize, jaké jsou její typy a proč se vyplatí je znát, ale také jak odolat tlaku, který krize ze své povahy vytváří. Dále si účastníci vyzkoušeli, jaké je to stát před televizní kamerou.
Druhý kurz Pravidla jednání poskytovatelů sociálních služeb se zástupci médií přinesl právní otázky, zejména jaká práva a povinnosti mají novináři při zjišťování informací. Dále účastníci kurzu řešili, co je považováno za neetický postup ze strany novináře – kde končí právo na informace a začíná právo na soukromí osoby. Pro účastníky vzdělávání, jakožto ředitele či vedoucí pracovníky v organizacích poskytující sociální služby, bylo důležité téma komu a v jakých případech jsou oprávněni, či dokonce povinni předávat informace o klientech, a kdy informace sdělovat nemusí.
Jak jednotlivé semináře probíhali si můžete přečíst v dubnovém čísle časopisu Sociální služby.