Jednodenní manažerské kurzy

Logo
Jak správně vést zdravotnickou dokumentaci a jak s ní nakládat
Datum konání: 14.05.2024
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Mgr. Vladislava Křivová, LL. M.
Cílová skupina: zdrav. pracovník, management
Místo konání: Webinář
Počet hodin: 8
Forma: online
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 2190 Kč / 2690 Kč
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:

  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka nebo reproduktory
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Cílem školení je seznámit zdravotnické pracovníky v sociálních službách s praktickými otázkami vedení zdravotnické dokumentace a nejčastějšími problémy, které se z pohledu právníků v praxi objevují, to vše s přihlédnutím k poslednímu vývoji v dané oblasti.

Logo
Podpora vzdělávání počítačových dovedností u seniorů
Datum konání: 21.05.2024
Čas zahájení: 9:00
Lektor: Ondřej Fara
Akreditace: A2023/1392-SP/PC/VP
Cílová skupina: soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 1490 Kč / 1990 Kč

Ve světě, kdy dochází k rychlému vývoji digitálních technologií, je zlepšování digitálních dovedností seniorů naprosto nezbytné. Cílem vzdělávacího programu je proškolit vybrané pracovníky v oblasti základních počítačových dovedností tak, aby byli schopni nabídnout seniorům vzdělávání v této oblasti, a vytvořit tak příležitost pro jejich růst, aktivní stárnutí a začlenění se do společnosti. 

Logo
Jak správně vést zdravotnickou dokumentaci a jak s ní nakládat
Datum konání: 28.05.2024
Čas zahájení: 9:00
Lektor: Mgr. Vladislava Křivová, LL. M.
Cílová skupina: zdrav. pracovník, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 2290 Kč / 2790 Kč

Cílem školení je seznámit zdravotnické pracovníky v sociálních službách s praktickými otázkami vedení zdravotnické dokumentace a nejčastějšími problémy, které se z pohledu právníků v praxi objevují, to vše s přihlédnutím k poslednímu vývoji v dané oblasti.

Logo
Práce se smluvní dokumentací klienta
Datum konání: 29.05.2024
Čas zahájení: 9:00
Lektor: Mgr. Adam Škarka
Akreditace: A2023/0216-SP/PC/VP
Cílová skupina: soc. pracovník, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 2290 Kč / 2790 Kč

Pracovníci sociálních služeb se nad rámec své odbornosti musí vyznat také ve smluvní agendě s klienty. Jsou to oni, kdo se nachází v první linii a s klientem řeší rozsah služeb, výši úhrad, případně uzavírají různé dodatky nebo komunikují s klientem i rodinou, když vyvstane potřeba úpravy smluv. Ne vždy je snadné se v úpravě vyznat a často přichází i komplikace spojené se sníženou soběstačností klienta nebo s tím, že je mu ustanoven opatrovník.

 

Logo
Eliminace nežádoucích jevů na pracovišti a utváření pozitivního pracovního klimatu v sociálních službách
Datum konání: 30.05.2024
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Mgr. Petra Macková
Akreditace: A2023/1660-SP/PC/VP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Webinář
Počet hodin: 8
Forma: online
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 1290 Kč / 1790 Kč
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:

  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka nebo reproduktory
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Vzdělávací program se zaměřuje na pracovní týmy na všech úrovních poskytovatele sociální služby. Nelze totiž od sebe odlučovat efektivitu a kvalitu vztahů v pracovním týmu od kvality poskytované sociální služby a osobní spokojenosti klienta. Jde o propojené nádoby. Pracovní klima lze vnímat z hlediska jeho stálosti, intenzity, atraktivity, kvality. Klima v sociálních službách může být pozitivní, otevřené, tvůrčí, inspirativní, podnětné, zdravé, motivující bez konfliktů a krizí, kterých vzniká každodenně celá řada. Prakticky se jim nelze vyhnout. Konflikt je obyčejně vnímán jako střet něčeho s něčím a lze jej považovat za stav, který vnáší nerovnováhu nebo nestabilitu. Individuální zkušenost s konfliktem může být negativní nebo pozitivní, podle toho jak se k němu každý jedinec staví. Tento kurz seznamuje frekventanty se základními principy a typy nežádoucích jevů a patologických vztahů v organizacích poskytujících sociální služby.  Vysvětluje jednotlivé formy a projevy těchto jevů s důrazem na dopady na pracovníky a rovněž se zabývá dopady na organizaci jako celek. Specifikuje možné druhy ztrát, které krizové situace způsobují. Kurz se zabývá také možnými dopady na kvalitu poskytované sociální služby a spokojenost jejího klienta. Účastníci navzájem sdílejí a analyzují své zkušenosti a na základě získaných informací navrhují možnosti řešení daných situací vedoucích ke kvalitě sociální služby i kvalitě vztahů na pracovišti.

Logo
Příprava poskytovatelů sociálních služeb na inspekci kvality
Datum konání: 03.06.2024
Čas zahájení: 9:00
Lektor: Tomáš Kodiš
Akreditace: A2023/0557-SP/PC/VP
Cílová skupina: soc. pracovník, pracovník v soc. službách, management
Místo konání: Unie zaměstnavatelských svazů ČR, Na Pankráci 322/26, 140 00, Praha 4
Počet hodin: 8
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 1490 Kč / 1990 Kč
Kurz je určen především vedoucím a sociálním pracovníkům, ale i pracovníkům poskytujícím přímou péči uživatelům sociálních služeb. Kurz seznámí účastníky se základními informacemi týkajícími se legislativního ukotvení inspekcí kvality sociálních služeb, s celým průběhem inspekce, jejím předmětem, inspekčním protokolem, s nápravnými opatřeními a rizikovými oblastmi při naplňování standardů kvality. V kurzu budou uvedeny a diskutovány příklady dobré praxe poskytovatelů, nejobávanější kontrolované oblasti a nejčastějších pochybení poskytovatelů sociálních služeb.
Logo
Vyjednávání podmínek smlouvy a dojednání cíle spolupráce
Datum konání: 25.06.2024
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Mgr. Magdaléna Hejlová
Akreditace: A2022/0281-SP/PC/VP
Cílová skupina: soc. pracovník, pracovník v soc. službách, management
Místo konání: Webinář
Počet hodin: 8
Forma: online
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 1290 Kč / 1790 Kč

ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:
  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka (sluchátka jsou lepší než reproduktory, protože nevytváří zvukovou vazbu a ozvěnu mezi mikrofonem a sluchátky, nerušíte tak ostatní) 
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Vzdělávací program podpoří sociální pracovníky, aby s klienty pracovali efektivněji, zvláště ve fázi č. 4 případové sociální práce. Zdokonalí si dovednosti nutné pro úspěšné zvládnutí jednotlivých fází případové práce, které se cyklicky prolínají. Prakticky budou rozvíjet sebereflexi nutnou pro odlišení práce kontrolní a pomocné. Zjistí, jak s klientem mapovat jeho potřeby a očekávání, jak definovat cíle a zplnomocnit klienta k jejich řešení, jak stanovit potřebnou míru podpory. V praktických nácvicích rozšíří schopnosti efektivních rozhovorů nutných pro dojednání cílů, stanovení zakázky a kroků nutných pro řešení nepříznivé sociální situace.

Logo
Sociální pracovník manažerem
Datum konání: 18.09.2024
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Ing. Daniela LuskováMPA, MHA
Akreditace: A2021/1338-SP/VP
Cílová skupina: soc. pracovník
Místo konání: Centrum Univerzita Tábor, Vančurova 2904, 390 01 Tábor
Počet hodin: 112
Forma: prezenční
Druh: základní
Cena: 16900 Kč

Záměrem kurzu je upevnit roli sociálních pracovníků ve vybraných tématech sociální práce v sociálních službách a posílit jejich profesní kompetence a praktické dovednosti. Účastníkům se dostane nejen špičkové výuky, ale také kvalitních vzdělávacích materiálů a podpory lektorů po celou dobu kurzu.

Celkový rozsah akreditovaného kurzu je 112 hodin. Z toho 64 hodin je realizováno distanční (on-line) a 48 hodin prezenční formou.

Platba kurzu bude rozdělena do 2 splátek (první v roce 2024, druhá v roce 2025).

Prezenční  výuka (6 dní):

Místo konání: Centrum univerzita Tábor, Vančurova 2904, 390 01 Tábor, vždy od 9.00 hodin

Téma Datum
Marketing sociální služby 18.09.2024
Jak se připravit na inspekci a obhájit dobou praxi sociální služby 19.09.2024
Ochrana práv a omezování osobní svobody včetně pohybu klienta sociální služby 2025
Hodnocení kvality a efektivity socální služby 2025
Role sociálního pracovníka v praxi individuálního plánování sjednané sociální služby 2025
Závěrečné kolokvium 2025

 

On-line výuka (8 dní): vždy od 8 hodin

Vybavení: počítač, kamera, mikrofon, sluchátka anebo reproduktory

 

Financování sociální služby prostřednictvím více zdrojů - online 07.10.2024
Interní předpisy poskytovatele sociální služby - online 05.11.2024
Vedení týmu sociální služby v náročné situaci - online 26.11.2024
Multidisciplinární týmy v sociální práci v sociálních službách - online 09.12.2024
Stanovování krátkodobých a dlouhodobých cílů sociální služby - online 2025
Uplatnění manažerských dovedností v praxi - online 2025
Právo na přiměřené riziko klienta sociální služby - online 2025
Projev vážně míněného nesouhlasu v pobyt. sl. v praktické rovině z pohledu poskytovatele - online 2025

 

Logo
Eliminace nežádoucích jevů na pracovišti a utváření pozitivního pracovního klimatu v sociálních službách
Datum konání: 14.11.2024
Čas zahájení: 8:00
Lektor: Mgr. Petra Macková
Akreditace: A2023/1660-SP/PC/VP
Cílová skupina: zdrav. pracovník, soc. pracovník, pracovník v soc. službách, ostatní, management
Místo konání: Webinář
Počet hodin: 8
Forma: online
Druh: základní
Cena (člena APSS ČR / nečlen): 1290 Kč / 1790 Kč
ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:

  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka nebo reproduktory
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Vzdělávací program se zaměřuje na pracovní týmy na všech úrovních poskytovatele sociální služby. Nelze totiž od sebe odlučovat efektivitu a kvalitu vztahů v pracovním týmu od kvality poskytované sociální služby a osobní spokojenosti klienta. Jde o propojené nádoby. Pracovní klima lze vnímat z hlediska jeho stálosti, intenzity, atraktivity, kvality. Klima v sociálních službách může být pozitivní, otevřené, tvůrčí, inspirativní, podnětné, zdravé, motivující bez konfliktů a krizí, kterých vzniká každodenně celá řada. Prakticky se jim nelze vyhnout. Konflikt je obyčejně vnímán jako střet něčeho s něčím a lze jej považovat za stav, který vnáší nerovnováhu nebo nestabilitu. Individuální zkušenost s konfliktem může být negativní nebo pozitivní, podle toho jak se k němu každý jedinec staví. Tento kurz seznamuje frekventanty se základními principy a typy nežádoucích jevů a patologických vztahů v organizacích poskytujících sociální služby.  Vysvětluje jednotlivé formy a projevy těchto jevů s důrazem na dopady na pracovníky a rovněž se zabývá dopady na organizaci jako celek. Specifikuje možné druhy ztrát, které krizové situace způsobují. Kurz se zabývá také možnými dopady na kvalitu poskytované sociální služby a spokojenost jejího klienta. Účastníci navzájem sdílejí a analyzují své zkušenosti a na základě získaných informací navrhují možnosti řešení daných situací vedoucích ke kvalitě sociální služby i kvalitě vztahů na pracovišti.